Tevreden of juist niet – Voorbeeldwebsite 7 – Amsterdam

Voorbeeldwebsite 7

LET OP: DIT IS EEN VOORBEELDWEBSITE VAN PHARMEON. WIJ ZIJN GEEN TANDARTS
Goede mondverzorging is belangrijk voor een stralende lach en voor uw algehele gezondheid. Kwaliteit en persoonlijk contact staan bij ons centraal. U bent van harte welkom.

Tevreden of juist niet

Tevreden? Of juist niet? Laat het ons weten!

Wij gaan graag met u in gesprek

De tevredenheid van onze patiënten staat bij ons hoog in het vaandel. Wij horen graag of u tevreden of ontevreden bent over onze praktijk en de dienstverlening. Heeft u een op- of aanmerking, dan kunt u ons bereiken via de contactgegevens op deze site. Als u wilt, nemen wij contact met u op om uw opmerking te bespreken en zo nodig samen met u naar een oplossing te zoeken.

KNMT-klachtenservice

Komen we er samen echt niet uit, dan kunnen we gebruik maken van de klachtenservice van de KNMT. Meer informatie hierover vindt u op www.knmt.nl/patiënten.

Vraag het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP)

Voor algemene informatie over de mondzorg kunt u terecht op www.allesoverhetgebit.nl. Via deze website kunt u ook uw vragen stellen aan het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP). Zij kunnen u advies geven, uw vragen beantwoorden en adviseren.